Medicinsk samling. Hvordan det organiserede er dit kontor?

PÃ¥ et eller andet tidspunkt, har alle af os oplevet frustration for at vente i en læge kontor. Det synes som om hver gang vi gÃ¥ for at se lægen eller tandlægen vi ender med at skulle vente pÃ¥ et latterligt beløb af tid, og sÃ¥ nÃ¥r vi endelig fÃ¥r, er vi kun “behandlet” for et par minutter og derefter sendt pÃ¥ vores mÃ¥de. Jeg har altid undret mig, hvorfor det er tilfældet. Hvis lægen kun ser hver patient for en brøkdel af den tid, at patienten mÃ¥tte vente, sÃ¥ hvad gør de bag kulisserne? Som studerende inden for business, har jeg ofte spekuleret pÃ¥, hvis læges kontorer er langsom, fordi de kan eventuelt være en lille smule uorganiseret. Jeg har venner, der arbejder i medicinsk kontorer og de har sagt til mig, at tingene kan være en smule skør, fordi der er sÃ¥ meget papirarbejde, der gÃ¥r pÃ¥ og tid til at være organiseret er svært at komme med. I denne artikel vil jeg gerne foreslÃ¥ et par løsninger til medicinsk kontorer til at være mere organiseret.

Mit første forslag kommer som organisere alle disse papirkopier, der kommer ind i den medicinsk kontor. At få startet første hoved ned til din lokale hospital leverandør eller kontor forsyning butik og få nogle hospital diagram dividers. Tunge dem med fanerne plast vil vare længere og gøre det lettere at finde medicinske journaler i fremtiden.

Næste, har din medicinske assistent indsamle og sortere de indgående poster efter deres ordentlig skillevæg. Når de alle poster sorteres efter en bestemt kategori, bør assistenten derefter gå tilbage og sortere hvert afsnit og sat i en slags kronologisk eller alfabetisk rækkefølge. Når alle poster er blevet kategoriseret og sorteret, skal du skrive et sidetal på hver side, så hvis siden vænner senere det kan nemt sættes tilbage i sin nøjagtige samme sted.

Endelig, tage din organiseret rekord til en kopi service og har det hele, der kopieres. Efter at du har det kopieret, tage bÃ¥de komplet records og har dem 3-hul-udstansede og læg dem i ringbind. Mærke dine kopierede sæt poster som “redigeret kopi”, sÃ¥ du kan fremhæve, fremhæve og skrive pÃ¥ det efter behov.

Et andet forslag jeg har er, at du bruger specialiserede computersoftware til at holde din medicinske samling intakt. Der er flere software muligheder derude, kan du bruge mange vil være i stand til at passe til dine behov. Jeg vil tale om medicinske collection software fra AdvancedMD.

AdvancedMD leverer en komplet softwareløsning til din medicinsk kontor. Det er tilgængelig online og er automatisk sikkerhedskopieret. Du kan få adgang til dine lægelige oplysninger fra stort set overalt. Med deres medicinske collection software kan du:

Automatisere worklists, lige i systemet

Indsamle flere dollars med mindre arbejde

Oprette let opfølgende opgaver og påmindelser

Oprette produktivitet rapporter til at hjælpe ledere med at overvåge og uddanne medarbejdere

NÃ¥r en opkøber tegn Advancedmds samling software, de kan straks se, hvilke patienter har fÃ¥et tildelt til dem, hvilke der skal kontaktes først og tillader dem at kontakte patienten via telefon eller via automatiseret breve. Alle handlinger er indspillet i fanen “handlinger” med anbefalede opfølgende datoer.

Der er også mange andre software-løsninger derude der kan hjælpe dig med din medicinske samling og studiejob. Jeg har givet et par forslag til hvordan du gør dit kontor mere organiseret og mere effektive. Jeg ved, i erhvervslivet, at virksomheder, der er organiseret køre mere effektivt og mere glat, hvilket fører til højere indtægter og mere tilfredse kunder. Til dig, læseren, jeg siger, hvis du arbejder i en medicinsk kontor eller kender nogen, der arbejder i en medicinsk kontor, jeg inviterer dig til at udnytte og dele denne information, så vi alle kan drage fordel med enten en mere organiseret, profit maksimering af office , eller en kortere ventetid i lægens kontor næste gang vi gå ind for vores aftale.

Leave a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *